Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ] 
 

Szukam ludzi z ok. Torunia
Autor Wiadomość

PostZamieszczono: 13 lip 2010, 22:28 
Awatar użytkownika
Offline

Rejestracja: 09 maja 2010, 12:33
Posty: 24
Lokalizacja: Mała Nieszawka
Imię i nazwisko: Bartosz Kubik
Szukam bonsaisów z okolic torunia w celu wspólnych spotkan, w przyszłości może założenia klubu.

_________________
Mam marzenie, żeby mieć marzenie :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 20 lip 2010, 21:10 
Awatar użytkownika
Offline

Rejestracja: 09 maja 2010, 12:33
Posty: 24
Lokalizacja: Mała Nieszawka
Imię i nazwisko: Bartosz Kubik
widze ze chyba nieznajde

_________________
Mam marzenie, żeby mieć marzenie :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 04 gru 2011, 14:52 
Awatar użytkownika
Offline

Rejestracja: 20 lis 2011, 12:51
Posty: 30
Imię i nazwisko: Jakub Gamalczyk
Trochę późna odpowiedź, ale... Jestem z Włocławka i chciałbym rozpocząć przygodę z Bonsai.


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 04 gru 2011, 22:41 
Offline

Rejestracja: 14 gru 2007, 19:44
Posty: 254
Lokalizacja: Sieradz
Imię i nazwisko: Daniel Jakubowiak
w Toruniu jest tam gość on chyba ma radio z ryjem moze on :mrgreen:

_________________
Daniel Jakubowiak.

http://danielj.bonsai-blog.net/


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 11 gru 2011, 21:16 
Offline

Rejestracja: 27 paź 2011, 20:47
Posty: 41
Imię i nazwisko: Piotr macek
no wkońcu przydałoby się w kuj-pom zlepić jakąś grupkę zapaleńców. Ja jestem z Bydgoszczy dokładniej fordon więc od strony Torunia


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 11 gru 2011, 21:30 
Awatar użytkownika
Offline

Rejestracja: 20 lis 2011, 12:51
Posty: 30
Imię i nazwisko: Jakub Gamalczyk
W Bydgoszczy mam rodzinkę :) Mieszkają na Kapuściskach. Kawałek na Fordon :) Masz jakieś drzewka :?: Pokaż fotki :P


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 12 gru 2011, 17:11 
Offline

Rejestracja: 20 sie 2010, 20:21
Posty: 3
Lokalizacja: Inowrocław
Imię i nazwisko: Roman Chmielewski
może Inowrocław, choć jest z tym mały problem, ponieważ większość czasu przebywam w W-wie :(


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 26 mar 2012, 17:28 
Offline

Rejestracja: 15 mar 2012, 12:20
Posty: 7
Lokalizacja: Toruń
Imię i nazwisko: Jacek Woźniak
Witam, jestem z Torunia, zaczynam bawić się w bonsai. na razie jestem na etapie zbierania materiałów na przyszłe bonsai.
chętnie bym pogadał na temat tego hobby :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 26 mar 2012, 20:29 
Awatar użytkownika
Offline

Rejestracja: 20 lis 2011, 12:51
Posty: 30
Imię i nazwisko: Jakub Gamalczyk
Również chętnie wymienię się uwagami. Spotkanie pewnie ciężka sprawa, ale może jakiś czat?


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 18 kwie 2012, 20:06 
Offline

Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:06
Posty: 9
Imię i nazwisko: Kubik Bartosz
Witam wszystkich ! To ja założyłem ten post, zmieniłem nica bo tamtego zapomniałem :) po za tym długo mnie tu nie było.Jestem z Małej Nieszawki 6km od toronto. Zamiast chata proponowałbym facebooka. pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 19 kwie 2012, 16:38 
Awatar użytkownika
Offline

Rejestracja: 20 lis 2011, 12:51
Posty: 30
Imię i nazwisko: Jakub Gamalczyk
Szukałem Cie na FB, ale nie udało się :P Napisz do mnie. Jestem z Włocławka.


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 19 kwie 2012, 20:28 
Offline

Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:06
Posty: 9
Imię i nazwisko: Kubik Bartosz
A nie chciałbym odwiecznego podziału na Bydgoszcz i Toruń:) Sztuka ta nie wymaga podziału


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 19 kwie 2012, 21:13 
Awatar użytkownika
Offline

Rejestracja: 20 lis 2011, 12:51
Posty: 30
Imię i nazwisko: Jakub Gamalczyk
A o Włocławku jak zawsze się zapomina ;(


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 21 kwie 2012, 20:28 
Offline

Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:06
Posty: 9
Imię i nazwisko: Kubik Bartosz
hehe Włocławek jest poza odwieczna wrogoscia ale jest zawsze mile widziany


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 27 kwie 2012, 21:03 
Offline

Rejestracja: 27 paź 2011, 20:47
Posty: 41
Imię i nazwisko: Piotr macek
Nie żywie wrogości :) Ja jestem z Fordonu w Bydgoszczy więc do Torunia niedaleko. Fajnie bybłoby stworzyć choc mały krąg zainteresowanych z Kuj-pom. Musiałby ktoś wyjść z inicjatywą , najlepiej jak ma do tego warunki - działka , ogródek etc..i nawołać ludzi. Ja współdziele działkę z bratem i niestety na niej rządzą dzieciaki (ja mam 2 , brat też) sam juz nie wiem gdzie sie podziać :wink

Warto pomyśleć i np. nie jeżdzic na wykopki samemu (automatycznie powiększymy operacyjną znajomość terenu 8) ), czy też na małe zakupy choćby do ogodów bonsai w Wawie.
No ale wszystko zalezy od nas panowie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 28 kwie 2012, 07:10 
Awatar użytkownika
Offline

Rejestracja: 20 lis 2011, 12:51
Posty: 30
Imię i nazwisko: Jakub Gamalczyk
Ja generalnie jestem otwarty na propozycje :) Już, któryś raz podchodzę do bonsai i myślę, że tym razem się uda :) Zwłaszcza jeżeli stworzymy koalicję :P Niestety nie dysponuje działką... Ani domkiem na wsi :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 04 maja 2012, 20:15 
Offline

Rejestracja: 16 kwie 2012, 20:06
Posty: 9
Imię i nazwisko: Kubik Bartosz
Ja posiadam dom ,niestety dziele go z rodzicami:/ ale cos by sie wymyslilo.


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 27 kwie 2014, 20:23 
Awatar użytkownika
Offline

Rejestracja: 20 lis 2011, 12:51
Posty: 30
Imię i nazwisko: Jakub Gamalczyk
Ponawiam temat :) Czy ktoś z tej dziury (jeżeli chodzi o Bonsai) jest zainteresowany spotkaniem się :?:


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2014, 20:23 przez suqub, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 

Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 16 maja 2014, 08:06 
Offline

Rejestracja: 02 kwie 2014, 18:37
Posty: 174
Imię i nazwisko: Błażej Pietrzak
Hej... Ja jestem z Piotrkowa Kujawskiego. Wpadł mi taki pomysł, bo widzę, jest ktoś z Bydgoszczy, z Torunia i z Włocławka... Może byśmy się wspólnie zasadzili się (idealny dobór słowa :D ) na jakieś warsztaty np.: w Akademii Bonsai. Patrzyłem, że jeszcze nie ma z góry podanych terminów ale jakby było z pięć osób to pewnie można by się dogadać z szefostwem... i byłyby takie warsztaty grupy, nazwijmy to kujawskiej. Co Wy na to? Nie mówię, że dzisiaj czy jutro ale tak w perspektywie kilku tygodni może udałoby się nam zgrać w jakiś weekend? Nie wiem jak Wy ale ja jestem żółtodziobem,i może nie spoglądam na sytuację zbyt obiektywnie. Jednak na takich warsztatach moglibyśmy się sporo nauczyć, poznać i co równie ważne zdobyć jakieś fajne sadzonki bo z tego co wiem to koło akademii jest od razu szkółka z prebonsai'ami. Jestem ciekaw Waszych opinii co do pomysłu. Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 04 gru 2016, 11:32 
Offline

Rejestracja: 05 lis 2016, 11:35
Posty: 12
Imię i nazwisko: Bartosz Kubik
Ponowie temat czy ktos jest aktywny w temacie . Okolice kujawsko pomorskie


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 14 wrz 2017, 20:37 
Offline

Rejestracja: 05 lis 2016, 11:35
Posty: 12
Imię i nazwisko: Bartosz Kubik
Witam interesuj cie jeszcze bonsai?


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 02 paź 2017, 10:37 
Offline

Rejestracja: 05 lis 2016, 11:35
Posty: 12
Imię i nazwisko: Bartosz Kubik
ponowie pytanie: jest ktos z okolic Torunia?


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Re: Szukam ludzi z ok. Torunia

PostZamieszczono: 02 paź 2017, 22:11 
Offline

Rejestracja: 27 paź 2011, 20:47
Posty: 41
Imię i nazwisko: Piotr macek
Można coś wymyśleć, pogadać...ktoś musiałby zaproponować miejsce i czas .


Na górę
 Wyświetl profil  
 

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Support forum by phpBB3 Assistant
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.dobre-ziola.pl/slowniczek.html http://www.youtube.com/watch?v=Alg05Lv2UCs phpbb3 style

Powered by phpBB Social Network 0.6.0 Kamahl & Culprit © 2010, 2011

phpBB SEO